top of page
Kundenservice
Willkommen bei unserem Online-Getränkeshop in Wien! Wir sind bestrebt, Ihnen den bestmöglichen Kundenservice zu bieten. Falls Sie Fragen oder Anliegen haben, zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren. Unser Team steht Ihnen jederzeit zur Verfügung und wird Ihnen gerne weiterhelfen. Vielen Dank für Ihr Vertrauen in unser Unternehmen. Wir freuen uns, Ihnen Ihre Lieblingsgetränke liefern zu dürfen!
Wir sind für dich da!
Bei Fragen, Anliegen & Anregungen nutze das untenstehende Formular. Wir melden uns bald zurück.
Chatte mit unserem Kundendienst
Unser Team steht Ihnen jederzeit zur Verfügung und wird Ihnen gerne weiterhelfen.
Filialien
Besuche uns in einer unserer Filialien
Ich bin ein Textabschnitt. Klicke hier, um mich zu bearbeiten. Erzähle deinen Nutzern mehr von dir.
FAQ
Fragen & Antworten
-
How do I add a new question & answer?To add a new FAQ follow these steps: 1. Click “Manage FAQs” button 2. From your site’s dashboard you can add, edit and manage all your questions and answers 3. Each question and answer should be added to a category 4. Save and publish.
-
Can I insert an image, video, or gif in my FAQ?Yes. To add media follow these steps: 1. Enter the app’s Settings 2. Click on the “Manage FAQs” button 3. Select the question you would like to add media to 4. When editing your answer click on the camera, video, or GIF icon 5. Add media from your library.
-
How do I edit or remove the “FAQ” title?You can edit the title from the Settings tab in the app. If you don’t want to display the title, simply disable the Title under “Info to Display”.
-
What is an FAQ section?An FAQ section can be used to quickly answer common questions about you or your business, such as “Where do you ship to?”, “What are your opening hours?” or “How can I book a service?” It’s a great way to help people navigate your site and can even boost your site’s SEO.
bottom of page